Святе Письмо про аборт

У Біблії слово "аборт" не зустрічається, ні прямо, ні його синонімів. Тим не менш, із Святого Письма ми можемо зробити цілком ясні висновки відносно цього згубного явища.

У Старому Завіті штучний аборт прямо не згадується, але є вказівка на мимовільний аборт, що стався з чиєї –не будь вини, який розглядається як злочин: "Коли б'ються люди, і вдарять вагітну жінку, і вона викине, але не буде іншої шкоди, то взяти з винного пеню, як покладе на нього чоловік тієї жінки, і він повинен заплатити за присудом суддів "(Вих. 21:22).

Аборти, як такі, в давнину існували, оскільки про них говорить Аристотель, Гіппократ, Овідій. Стародавні ізраїльтяни не жили у вакуумі і не могли не знати про існування аборту. Напевно вони були поширені не тільки у греко-римської цивілізації, а й серед народів, безпосередньо оточували Палестину. Тим не менш штучний, навмисний, аборт не згадується в Законі і пророків. Це говорить про те, що стародавньому єврею не могло навіть прийти в голову знищувати своє потомство таким жахливим чином. І це навіть при тому, що іудеї нерідко відступали від Бога, віддавалися ідолопоклонства і т.д.

В Біблії абсолютно ясно і недвозначно простежується думка про те, що життя людини починається не з моменту народження, а з моменту зачаття:

"Так говорить Господь, що тебе і тебе, допомагає тобі від утроби" (Іс. 44:2).

"Бо ти влаштував нутрощі мої, і виткав мене в утробі матері моєї. Славлю Тебе, тому що я дивно влаштований." (Пс.138 :13-14).

"Перш ніж Я утворив тебе в утробі, Я пізнав тебе" (Іер.1: 5).

Так, Іоанн Хреститель "і Духа Святого виповнився ще з утроби своєї матері" (Лк.1: 15).

"Господь покликав мене від утроби ... І нині говорить Господь, що мене від утроби в раба Собі .." (Іс. 49:1-5).

Апостол Павло говорить: "Коли ж Бог, що вибрав мене від утроби матері моєї і покликав благодаттю Своєю ..." (Гал.1: 15).

"Чи ж не Той, Хто мене учинив у нутрі, учинив і його, і Один утворив нас в утробі?" (Іов 31:15).

Ісааку наречено ім'я раніше його зачаття: "Бог же сказав [Авраамові]: Але Сарра, дружина твоя, народить тобі сина, і ти даси йому ім'я: Ісак, і поставлю заповіт Мій з ним заповітом вічним [у тому, що Я буду Богом йому і] потомству його після нього "(Бут.17: 19).

Іоанну Хрестителю було дано ім'я раніше народження (Лк.1: 13).

Під час Благовіщення ангел Господній нарікає ім'я Богонемовляті раніше його зачаття від Духа Святого: "І ось ти в утробі зачнеш, і Сина породиш, і даси Йому ймення Ісус" (Лк.1: 31).

Немає ніякого сумніву, що Біблія ясно говорить про те, що життя людини починається з моменту зачаття і, отже, аборт, на якому б терміні він не проводився, є вбивством.

Заповідь "Не вбивай" (Втор. 5:17) поза всяким сумнівом відноситься і до ненародженим дітям.

"Кожен, хто ненавидить брата свого, той душогуб а ви знаєте, що жаден душогуб не має вічного життя, що в нім перебувало" (1 Ін.3: 15).

"Якщо хто вдарив кого залізним знаряддям, а той помре, то він убійник, буде конче забитий" (Числ. 35:16).

"Людина зі злоби своєї вбиває, але не може повернути вийшла духу і не може закликати взятій душі. А Твоєї руки неможливо уникнути" (Прем. 16:14-15).

"Помиляються Ти мало-помалу викриваєш і, нагадуючи їм, у чому вони грішать, навчайте, щоб вони, відступивши від зла, увірували в Тебе, Господи. Так, погребували стародавніми мешканцями святої землі Твоєї, що здійснювали ненависні справи ворожбу і нечестиві жертвопринесення, і безжальними вбивцями дітей, і на жертовних бенкетах жере нутрощі людської плоті і крові в таємних зборах, і батьками, які вбивали безпорадні душі, - Ти схотів погубити їх руками наших батьків "(Прем. 12:2-6).

"Ви крадете, вбивати й перелюб чинити, і присягати фальшиво, й кадити Ваалові, і ходити за іншими богами, яких ви не знаєте, а потім ви прийдете й станете перед обличчям Моїм у цім домі, що зветься Ім'ям Моїм, і говорите:" ми врятовані ", щоб чинити гидоти всі ці гидоти" (Іс. 7:9-10).

"Не будете ... лити невинної крові" (Єр. 7:6).

"Проклятий, хто вбиває ближнього свого!" (Втор. 27:24).

Ось що згідно зі Священним Писанням повинні робити християни, коли поруч з ними вбивають ненароджених дітей: "Рятуй узятих на смерть" (Прип. 24:11).

Ну а до лікарів, які роблять аборти однозначно справедливо: "Проклятий, хто бере підкуп, щоб убити душу невинну" (Втор. 27:25).